Panduan memasak Roti Sosej Cheese

Roti Sosej Cheese ~ memang sekarang ini sedang banyak dicari oleh masyarakat disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang telah terbiasa menggunakan internet di HP untuk mencari informasi gambar untuk dijadikan contoh. Berikutnya adalah gambar berkaitan dengan Roti Sosej Cheese yang dapat kamu jadikan wawasan.

Roti Sosej Cheese kamu dapat memasak Roti Sosej Cheese memakai 6 bahan 3 langkah. Berikut langkah-langkah untuk memasaknya.

Bahan dan bumbu untuk memasak Roti Sosej Cheese

  1. Sediakan juga 1 buku roti.
  2. Silahkan kamu persiapkan 1 paket sosej.
  3. Silahkan sobat persiapkan 1 pek Chedar cheese.
  4. Kamu butuh Serbuk roti.
  5. Selain itu juga tambahkan 3 biji telur.
  6. Anda butuh 2 cawan minyak masak.

Step by step cara memasak Roti Sosej Cheese

  1. Sediakan bahan-bahan, kemudian 1 keping roti di bahagi 2 bahagian. 1 batang sosej pula dibahagi kepada 3 bahagia kecil. Dan akhir sekali chedar cheese dibahagi kepada 2 bahagian..
  2. Ambil roti yang telah dibahagi 2, mula-mula letakkan chedar cheese di atas roti. Kemudian letakkan sosej yang telah dipotong ke atas chedar cheese, gulungkan roti..
  3. Celupkan roti yang telah kemas digulung ke dalam telur dan kemudian salutkan bersama serbuk roti. Goreng roti sosej yang telah siap digulungkan dengan api yang serdehana. Siap untuk dihidangkan🤗.

Begitulah pembahasan Roti Sosej Cheese terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel website ini bermanfaat suport kami dengan cara share postingan artikel blog ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain sebagainya, atau bisa juga menandai halaman blog ini,konten ini dikelompokkan ke dalam kategori Roti Sosej Cheese.

Comments

Popular posts from this blog

Wisata Madiun

Wisata Cibubur

Tempat Wisata Nearby