Resep Kek batik leleh

Kek batik leleh ~ memang saat ini sedang banyak dicari oleh pengguna disekitar kita, salah satunya kamu. Mereka memang sudah terbiasa mamnfaatkan internet di smartphone untuk mendapatkan informasi gambar untuk dijadikan wawasan. Selanjutnya merupakan gambar mengenai Kek batik leleh yang dapat kalian jadikan inspirasi. Im selling Kek Batik Cheese,It taste yummy and the most important it taste like your mom cooking And you guys cant buy. Terkenal dengan sikap peramah dna ringan tulang. Download ▼. ___ Video cannot be played.

Kek batik leleh KEK BATIK COKLAT ‍ NEW PACKAGING Kek Batik Coklat Kek. Kek batik. hahaha. giler senang kan masak kek batik ni. So. mari la kita buat sendiri. kamu dapat membuat Kek batik leleh manfaatkan 7 bahan 6 langkah. Inilah langkah-langkah untuk memasaknya.

Bahan dan bumbu untuk memasak Kek batik leleh

  1. Sediakan juga 500 g biskut marrie.
  2. Sediakan 250 g butter.
  3. Kamu butuh 1/2 susu pekat.
  4. Sediakan 2 cawan milo.
  5. Kamu butuh 1 cawan serbuk coco.
  6. Anda membutuhkan 1 biji telur.
  7. Sediakan juga 1 sudu gula.

Motif letak gambar kek batik siap ada bunga bagai. Kalau sebut sahaja kek batik, pasti ramai terbayang keenakan rasanya yang cukup lemak dan sedap. Tidak hairanlah kalau kek batik sering menjadi pilihan orang. Nampak simple, tapi masih ada yang.

Step by step cara membuat Kek batik leleh

  1. Cairkan butter.
  2. Masuk kan susu cair kacau sehingga sebati.
  3. Pukul telur, milo, serbuk coco dan gula sehingga semuanya sebati.
  4. Masukkan ke dalam campuran butter dan susu tadi dan kacau sehingga semuanya sebati.
  5. Masukkan biskut marrie. Kacau biskut tu bagi semua biskut bersalut coklat. Tutup api.
  6. Masukan dalam loyang pastu tekapkan supaya mampat kek tu kemudian masukan ke dalam peti ais..

Mahukan resepi kek batik yang menjilat jari? Kek batik adalah antara resepi yang mudah untuk dibuat. Ianya tidak menggunakan peralatan yang canggih. Mencari resepi kek batik lembut yang sedap dan boleh dipercayai? Pernah tak anda makan kek batik yang sedap gila sampai rasa dia melt dalam mulut.

Begitulah pembahasan Kek batik leleh terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel website ini bermanfaat suport kami dengan cara share postingan artikel situs ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain-lain, atau bisa juga menandai halaman website ini,konten ini dikelompokkan ke dalam kategori Kek batik leleh.

Comments

Popular posts from this blog

Wisata Madiun

Wisata Cibubur

Area Wisata Jakarta