Tutorial membuat Kek Tiramisu Apollo

Kek Tiramisu Apollo ~ memang sekarang ini sedang banyak dicari oleh sebagian orang disekitar kita, salah satunya Anda. Mereka memang sudah terbiasa menggunakan internet di smartphone untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan ide. Berikutnya merupakan gambar berkaitan dengan Kek Tiramisu Apollo yang dapat kalian jadikan wawasan.

Kek Tiramisu Apollo kamu dapat memasak Kek Tiramisu Apollo manfaatkan 4 bahan 5 langkah. Inilah step by step untuk memasaknya.

Bumbu dan bahan untuk memasak Kek Tiramisu Apollo

  1. Kamu membutuhkan 250 g Cream Cheese.
  2. Kamu siapin 150 g Gula * (sya krgkn jdi 125g sbb tak ska mnis).
  3. Anda membutuhkan Kek Ap0ll0 Layer/Kek Span/Lady Finger/Biskut.
  4. Sediakan juga Serbuk Mil0.

Langkah cara memasak Kek Tiramisu Apollo

  1. Yg ini 1kping kek ap0ll0 sya blah jdi 2kping spya lpisn tak tbl sgt..
  2. Cra2: → Cmpurkn Cream Cheese dgn Gula. Pkul dgn hand-mixer. → Msukkan Whipping Cream ke dlm adunan tdi. Pkul smpai naik gebu dan sbati gna klajuan plg rndah dlu, lps tu sl0w2 tngkatkn klajuan, jgn trs lju, nnti trprcik kluar smua bhn2 tu..
  3. → Tuang skit bncuhn air Nescafe ke dlm pring kcil. → Kmdian tpekkn kek tdi dpn dan blkang cpat2. Jgn rndam pla ye! Lmbabkn ala kdar ckup je, trs ssun dlm bkas. → Lps tu sauk adunan Cheese yg diptar tdi dan rtakn ke ats prmukaan kek. * (ska hti k0rg nak tbal byk mna ✌). → Dgn mnggunakn pnapis, k0rg tburkn srbuk Mil0 di ats lyer Cheese tdi. * (pnapis brtjuan utk elak srbuk Mil0 brketul2). → Kmdian lpiskn pla atsnya dgn kek yg di lmbabkn dgn Nescafe. → Ulang pr0ses yg sma tdi..
  4. Bru kluar dri pti 😍😍😍….
  5. Blh hdangkn tme sjuk2….

Begitulah pembahasan Kek Tiramisu Apollo terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel website ini bermanfaat suport saya dengan cara share postingan artikel blog ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain-lain, atau bisa juga menandai halaman website ini,postingan ini dikelompokkan ke dalam kategori Kek Tiramisu Apollo.

Comments

Popular posts from this blog

Wisata Madiun

Wisata Cibubur

Area Wisata Jakarta