Panduan membuat 🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar

🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar ~ memang waktu ini sedang banyak dicari oleh masyarakat disekitar kita, salah satunya kamu. Mereka memang telah terbiasa mamnfaatkan internet di gadget untuk mencari informasi gambar untuk dijadikan wawasan. Next merupakan gambar tentang 🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar yang bisa kalian jadikan ide.

🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar anda sanggup memasak 🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar memanfaatkan 9 bahan 9 langkah. Berikut langkah-langkah untuk memasaknya.

Bahan dan bumbu untuk memasak 🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar

  1. Anda membutuhkan Bahan A.
  2. Kamu siapin 100 g dark coklat.
  3. Siapkan juga 50 g butter.
  4. Kamu butuh 40 g minyak masak.
  5. Sobat juga memerlukan Bahan B.
  6. Persiapkan 100 g tepung gandum }.ayak.
  7. Persiapkan 35 g serbuk koko. } ".
  8. Sobat juga memerlukan 2 biji telur (A).
  9. Anda butuh 120 g gula.

Intruksi cara membuat 🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar

  1. ~Cara~ -masak bahan A secara double boil hingga cair dan gaul sebati...
  2. Mixer gula bersama telur hinga sebati dan berbuih sahaja.. Jangan sampai kembang.. (Pukul ngan speed paling perlahan).
  3. Kemudian masukkan coklat tadi (yang masih panas) kedalam sedikit demi sedikit sambil pukul ngan mixer..pukul hingga sebati.. (Speed perlahan.. Jangan gatal tangan guna speed laju ye).
  4. Masukkan tepung bersama serbuk koko sedikit- sedikit sambil terus pukul hingga sebati.. Guna speed paling perlahan juga. (masa ni bole npak adunan nampak berkilat.. Kalau berkilat tu masa bakar nanti memang akan nampak shiny bahagian atas nanti).
  5. Bubuh adunan kedalam loyang yang telah di gris N lapik ngan baking paper.. Bole bubuh apa2 je kat bahagian atas dia yang korang suka...
  6. Bakar pada suhu 150' selama 30-40 hingga masak...
  7. Siap.
  8. .
  9. .

Begitulah pembahasan 🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel blog ini bermanfaat suport kami dengan cara share postingan artikel situs ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain sebagainya, atau bisa juga menandai halaman website ini,artikel ini dikelompokkan ke dalam kategori 🌹Shiny Brownies🌹#SyedMunawwar.

Comments

Popular posts from this blog

Wisata Madiun

Wisata Cibubur

Area Wisata Jakarta