Resep Brownies Ice Cream Vanila

Brownies Ice Cream Vanila ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh masyarakat disekitar kita, salah satunya Anda. Mereka memang telah terbiasa menggunakan internet di gadget untuk mencari informasi gambar untuk dijadikan wawasan. Seterusnya adalah gambar seputar Brownies Ice Cream Vanila yang bisa Anda jadikan ide.

Brownies Ice Cream Vanila anda sanggup memasak Brownies Ice Cream Vanila pakai 4 bahan 1 langkah. Berikut step by step untuk membuatnya.

Bahan dan bumbu untuk memasak Brownies Ice Cream Vanila

  1. Silahkan sobat persiapkan 6 ketul brownies (saiz kecil).
  2. Kamu butuh 3 scope ais krim wanila (saiz kecil).
  3. Persiapkan 6 biji coklat coin Beryls (jika nak guna coklat jenama lain pun boleh).
  4. Kamu siapin Sedikit ceri merah.

Step by step cara memasak Brownies Ice Cream Vanila

  1. Masukkan brownies ke dalam gelas / cawan (ikut citarasa). Disusuli dengan ais krim vanila. Hiasi dengan coklat dan hirisan ceri merah. (boleh juga dihiasi dengan kekacang dan paa sahaja hiasan makanan mengikut citarasa). Selamat mencuba..

Begitulah pembahasan Brownies Ice Cream Vanila terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan blog ini bermanfaat suport saya dengan cara share postingan artikel situs ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain-lain, atau bisa juga menandai halaman blog ini,konten ini dikelompokkan ke dalam kategori Brownies Ice Cream Vanila.

Comments

Popular posts from this blog

Wisata Madiun

Wisata Cibubur

Area Wisata Jakarta