Tutorial membuat Kek Kitkat Milo kukus versi PKP

Kek Kitkat Milo kukus versi PKP ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh sebagian orang disekitar kita, salah satunya Anda. Mereka memang sudah terbiasa menggunakan internet di smartphone untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan inspirasi. Seterusnya merupakan gambar berkaitan dengan Kek Kitkat Milo kukus versi PKP yang bisa kamu jadikan contoh. Resepi Kek Milo Kukus Mudah Dan Sedap Ikut Sukatan Cawan As Salam, Mudahnya Buat Kek Coklat Ikut Resepi Kek Coklat Milo Moist Sukatan Cawan Azlina Ina-Mesti korang pernah buat atau pernah tahu pasal kek milo yang viral atau kek coklat moist lembap kat mana-mana media sosial kan? Kek coklat kukus lapis cream cheese - Tiffin biru. suriacity.blogspot.com: Blended Butter Cake (versi kukus).

Kek Kitkat Milo kukus versi PKP Kalo nk thu kek tu dh masak blm, korg try cucuk dgn garfu. Kalo x melekat tu maknanya dh. Resepi ni lebih kurang resepi kek coklat kukus yang pernah saya buat sebelum ni. kamu dapat memasak Kek Kitkat Milo kukus versi PKP mengfungsikan 5 bahan 3 langkah. Inilah step by step untuk memasaknya.

Bumbu dan bahan untuk memasak Kek Kitkat Milo kukus versi PKP

  1. Sobat juga memerlukan 1 Cawan Milo.
  2. Selain itu juga tambahkan 2 Biji Telur.
  3. Silahkan kamu siapkan 1 Sb Susu Pekat.
  4. Anda membutuhkan 1 Sk Esen Vanila.
  5. Selain itu juga tambahkan 1 Batang kitkat.

Hari ni saya nak buat kek milo kukus pulak. Kek kukus ini walaupun mengambil sedikit. Untuk resepi kek kali ini,jika anda tidak mempunyai oven pun boleh buat sebab ini ialah kek milo kukus. Cara membuat resipi untuk mangkuk milo kukus: Resepi Kek Milo Kukus Sukatan Cawan.

Step by step cara membuat Kek Kitkat Milo kukus versi PKP

  1. Blendkan kesemua bahan2 kedalam blender. Dengan kitkat2 skali i blender tau. Tp kalau korang nak dia ketul2 crunchy2 tak payah la blend kitkat tu. Patah2 kan tabur je atas adunan tu..
  2. Kukus Selama 30 minit. Pastikan tutup yaa..
  3. Selepas 30 minit cucuk kek menggunakan garfu. Jika tidak melekat tandanya sudahh masakkkk. Tgk sis buat. Berapa kali tah aku cocok2 hahah.Ok Shiiiappppp.😋😋😋.

Mengapa anda begitu mahir? ini dikeranakan kek milo tidak terlalu banyak menggunakan bahan dan bagaimana menjadikannya terlalu mudah. Resipi asal guna dua bahan saja iaitu Milo dan telur. Kreatif tak kreatifnya resepi ini boleh jadi menu petang yang enak. Tidak hairanlah kalau kek batik sering menjadi pilihan orang. Nampak simple, tapi masih ada yang tak berjaya membuatnya.

Begitulah pembahasan Kek Kitkat Milo kukus versi PKP terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel blog ini bermanfaat suport kita dengan cara bagikan postingan artikel blog ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain-lain, atau bisa juga menandai halaman blog ini,postingan ini dikelompokkan ke dalam kategori Kek Kitkat Milo kukus versi PKP.

Comments

Popular posts from this blog

Wisata Madiun

Wisata Cibubur

Area Wisata Jakarta